Wednesday, October 25, 2017

#ShopeeMallMY Review

Assalamualaikum W.b.t

Hari ini aku nak kongsi mengenai  laman web shopping yang harga paling murah korang boleh dapat dari tempat lain dan juga barang-barangnya sangat berkualiti. Selain itu korang tak perlu bersusah payah nak pergi ke kedai ke shopping mall yang hanya membazir masa dan yang paling penting tak perlu bersesak dengan parking. Laman web ni pun dah rasa macam dekat shopping mall kalau korang tengok

#ShopeeMallMY

Haaa namanya Shopee. Korang hanya masuk laman web #ShopeeMallMY dan boleh cari barang yang hendak dibeli. Dari segala kelengkapan rumah, barang bayi, pakaian dan barang-barang lain juga boleh didapati di #ShopeeMallMY dengan harga yang berpatutan.

Aku nak kongsi barang yang aku beli di #ShopeeMallMY dan harganya korang tak akan percaya tengok.

Botol air budak ni hanya RM 7.87 sahaja. Kualiti sangat baik. Walaupun dicampak dari atas meja tetap masih boleh digunakan. Tiada bocor mahupun rosak. Rating aku bagi di shopee 4/5

Diaper baby untuk mandi swimming pool. Cuba tengok harga tu untuk 1pcs. Tak terbeliak ke tengok. Kebanyakan penjual online yang jual diaper ni dalam harga RM15 ke atas untuk 1pcs. Jadi di shopee ni sangat murah. Kualitinya sangat bagus dan tiada koyak atau rosak bila sampai. Rating akubagi di shopee 5/5

Haa Untuk ibu-ibu di luar sana yang masih menyusukan anak, aku sarankan untuk beli milk collector ini. Dia punya kualiti sangat bagus. Aku sendiri cuba sangat mudah untuk menggunakannya. Memang akan dapat 2pcs seperti dalam gambar. Murah kan! Rating aku bagi di shopee 5/5


Untuk ibu-ibu yang menyusu badan, lepas beli milk collector beli nursing bra ini pulak. Waktu ini shopee tengah buat SALE. Tengok harga tu rasa macam tak percaya. SALE GILA orang kata. Aku terus beli 2pcs. Mana nak cari harga tu di kedai. Kualitinya sangat bagus. Aku jenis basuh guna mesin basuh. Memang tahan lasak la nursing bra ni. Rating aku bagi di Shopee 4/5

Jom semua shopping di #ShopeeMallMY. Shopee memang selalu buat SALE. Nak dikatakan setiap hari ada SALE. Selamat membeli belah!

Love, DK

No comments: