Friday, October 20, 2017

Burger Jalanan


Assalamualaikum w.b.t

Malam ni aku rasa tak sihat pulak. selesema sebab berjangkit dengan suami aku la ni. lepas balik dari kerja terus macam biasa layan anak aku dulu lepastu terus gerak pergi rumah mak mertua aku. Mak mertua aku buat donut. Dia dah call suruh datang nak bagi donut. Memandangkan harini jumaat dan esoknya cuti boleh singgah sekejap. Konon malam ni aku dengan suami aku kenyang nak makan makanan ringan je alih-alih balik dari rumah mak mertua masing-masing kelaparan.

Suami aku ni pulak teringin makan burger tepi jalan jadi singgah la beli burger area rumah kami. aku pun dah lama tak makan burger simple ni.

Haa ni la gerainya. Aku kalau kedai macam ni memang cepat tertarik. 


Sebenarnya makan burger yang simple macam ni lagi sedap dan mengenyangkan sebabnya murah boleh beli 2 ke 3 ketul. Perut kenyang hati senang. Ok dah boleh tidur. Jumpa lagi semua:)

Love, DK

No comments: