Friday, October 20, 2017

Kembali Lagi

Assalamualaikum W.b.t

Dah berhabuk blog aku ni haa. Last update tahun 2012. Sekarang aku sibuk dengan kehidupan mak-mak. Sibuk dengan kerja, nak uruskan suami dengan anak lagi. Alhamdulilah dah 2 tahun usia perkahwinan aku. Jadi aku nak kongsi la gambar perkahwinan aku. Throwback 2 tahun lepas. Bila tengok gambar rasa macam nak sanding lagi. hehe
ni haa suami aku Muhammad Farid. Seorang yang suka menyakat bininya. 

Fuhh main terbang terbang pulak

ni kawan sekolah. orang kahwin nak ada bridesmaid, kita pun nak ada juga. haha

alahaii, colorful je tengaok gambar ni

Aku dah ada seorang anak. Dian Fakhira namanya. Dia dah umur setahun pun. Cepat sangat masa berlalu. Sekarang ni pun aku sibuk dengan dia. Balik dari kerja terus layan dia sampai aku tak boleh nak masak. Memang kena mengadap dia je la. 

Ni la budak bertuah tu. haihh rasa nak kunyah je dia ni

Inilah kehidupan aku sekarang. Alhamdulilah dengan rezeki-NYA. Jumpa lagi semua

Love, DK

No comments: