Tuesday, June 14, 2011

test jpj

14/6/2011

hari ini aku ada test jpj
 untuk pengetahuan semua aku fail.
sungguh sedih
aku hanya lulus kat jalan raya je..alhamdulillah:)
bahagian bukit dan lain fail..
haiyoo..susah owh ini macam

tapi besh jugak tengok abang-abang jpj tuh
bak kata kawan aku nih 
badan diorg semua ketul-ketul. haha
gila macho owh..
die nk gi test jpj ke usya abg jpj. haha..pelik jugak tuh

time kat jalan raya aku dapat abg jpj
naseb baik tak akak jpj
garang gila..cuak aku tengok

abg jpj aku memang sempoi ah
time nak start nih..aku punya lah semangat berkobar-kobar..
dh msok gear reverse.
aku pnye lah confident nk reverse skali kereta tak jalan
abg jpj tuh tegur.. handbreak tak turunkan..
malu gilaa..rasa nak keluar kereta je. 
belum apa-apa lagi dh memalukan diri sendiri...ahaha

lagi satu yang menunjukkan die tuh sempoi
die punya sedap terlentok..time tuh tngah ari.. memang sesuai lah kan. 
no wonder aku lulus. haha

bila dia terjaga baru tegur signal aku gear aku dan lain-lain..haha..
aku dah pikir fail je..banyak kot dia tegur..
beruntung lah jugak rasa..
lepas nih aku kena repeat untuk bukit lak. huhu..
lama lak tunggu nye..bulan july nanti
kalau tak lulus jugak tak tahu lah. haha

wish me luck:)

7 comments:

mocha~ said...

diana,ap sbb x lulus bukit smua tu?? kongsi skit..ak ngah gelabah jugak ni..

diana kamal said...

haha..ko chill je.. aku bukit dh ok tp ble soh trun tuh faill. keta kebelakang balik. hahaha

mocha~ said...

ohh..kau buat 2 kali x bukit?
bukan boleh try dua kali k??
parking kau ok?? ( gile glabah)

diana kamal said...

mmg leyh wat 2 kali. tp aku dh angkat tgn. x de lah 2 kali. hhaha..mneyesal.. parking x wat lah sbb bukit x lepas. sume x lpas lah. huhu

diana kamal said...
This comment has been removed by the author.
mocha~ said...

ohhh..thanks ea! ak x tau kalau da angkat tngan mknanya xd pluang kedua..

diana kamal said...

a'ah..kalo ko dh angkat tgn mknenye x de peluang kedua..kiranya kalo jpj tuh tnye dh angkat tgn ke blom. ko jwb je blom. haha..