Friday, June 3, 2011

pasport

Alhamdulilah..pasport aku dah dapat..

pasport nih..menyusah kan aku betul.. 
sebenarnya pasport aku memang dah ada..tapi entah mana aku letak pasport tuh..
so aku declare hilang sebab tak jumpa.. haha.
aku pergi buat report polis..lepas tuh pergi angkat sumpah..isi lah macam-macam borang..
hari ini baru aku gi buat pasport.. ada lah dalam masa 1 jam lebeyh siap...fuhh.nasib baik.. 
tujuan aku buat pasport nih sebab nak pergi holiday.. 
bila nak guna baru terhege-hege cari kan.. 
so sekarang dah kelam kabut nak buat..
insyaAllah 19 ari bulan nih aku akan betolak
kalau tak ade ape-ape hal
lepas nih nak siap kan visa pulak..macam-macam hal.
ok..tak saba rasanya:D

2 comments:

umiradaud said...

ko nk g mane dol?

diana kamal said...

mne leyh bg taw. rhsie. haha