Sunday, June 5, 2011

credit to nadia

ok. hari ini aku nak cerita pasal budak kat bawah nih.. kenapa tetiba aku cerita pasal dia.. haaa..budak nih lah.. minta aku buat cerita pasal die kat blog aku . so aku buat lah.. kan aku kata..kalau aku rindu kau aku akan buat cerita pasal kau kan. so sekarang aku rindu kau.. itu yang aku buat. hehe

nama dia NADIAH BINTI AHAMAD..
eh..betul kan.. tak de nur kn. hehe..aku lupa
dia berasal dari JOHOR. 

aku kenal dia dekat matrix lah..dia nih roomate put. sesape sahaja roomate put secara tidak langsung akan menjadi kawan aku juga..haha.. mula-mula aku kenal dia nih agak pendiam sikit. ye lah.. dia tak de membe kat matrix tuh.. ada pown tak sama blok dengan dia. so..dia keseorangan..mula-mula je pendiam. hehe.. haaa..baru aku ingat.. aku leyh rapat dengan dia sebab aku nih selalu pergi bilik put. ye lah. tuh je membe sekolah aku..huhu.. nak katakan setiap hari aku pergi.. dalam masa yang sama juga aku join lah romate-roomate put termasuk lah nadia nih sekali..

dia pown selalu juga datang bilik aku. kalau nak minta makanan ke..bilik aku lah jadi mangsa.. nak tengok movie ke..bilik aku jadi mangsa. dari situ lah kami mula rapat.. dia nih manja sikit.. kuat nangis. hehe..kalau ada benda dia tidak puas hati dia akan menangis untuk lepaskan kemarahan dia tuh..then dia tidur.. senang betol lah. haha..

dia nih juga rajin  study..aku kalau datang bilik dia aku akan kacau dia. hehe.. aku pown tak tahu kenapa aku suka menyakat dia.. mungkin dia nih terlalu baik kot. bia je. tuh yang aku suka. haha..

time nih tak silap aku ada bengkel ekonomi dengan akaun.. time nih saja-saja ambil gambar buat kenangan..hehe..tengok. betapa rendah nye dia dari aku.. *bangga..haha..

sedap kan cupcake nih..haa..nih makcik dia yang buat sempena birthday dia.. serius aku cakap. cupcake nih memang betul-betul sedap.. cantik kan.. rasa sayang nak makan. haha.. masa birthday dia bilik aku dan budak bilik dia telah berpakat untuk kenakan dia.. punya lah payah kan.. tapi tak ada banyak benda pown kitorgg buat.. dia macam tahu-tahu je kitorgg nak kenakan dia.. dia ikut je cakap kitorgg. haha.. bagos lah kau nih.. kitorgg baling tepung dekat dia..menjerit dia. haha.. naseb baik tak menangis kan nad..kitorgg kena sound dengan sorgg budak laki nih sebab kitorgg bising. habis kitorgg mandi dengan tepung.. cuba bayangkan main tepung kat tengah padang waktu malam. memang kerja gila.

malam kitorgg kenakan dia.. tuh nad yang tudung oren.. memang dia lain dari yang lain.. kitorgg semua hitam putih tudung..dia je oren.. macam tahu-tahu je nak kena.. birthday girl lah katakan.


ini je gamba yang aku ada nad.. tak tahu lah kalo aku ada simpan kat tempat lain. malas nak cari.hehe..
ok..sampai sini sahaja cerita aku tentang kau.. aku rasa aku dah habis cerita semua. haha
i love u nad!
miss u too..
jangan lupakan aku yeah:)












2 comments:

Anis Zafeerah said...

'tengok betape rendahnye die dari aku' jahat kau yana. #terasa.

diana kamal said...

haha..minx maap..sy x berniat nk singgung perasaan sesiapa..lagi2 kau kecik..luv u lah kecik..(ambik ati). haha