Thursday, June 30, 2011

no title

sekarang jam menunjukkan 12.32 a.m

masih awl ke atau  aku tido lmbt sangat..

 aku tak leyh tido sebab dengar adk aku b'dengkur kat sebelah nih..haha

untuk menghilangkan rasa bosan sekarang ini

aku texting dengan si hatiku dan si cintaku. hehe..
(bestfren aku dan si dia) :D

lagi pun esok aku tak ada buat ape2..

setiap hari aku akan buat rutin harian aku

kemas bilik..basuh pinggan..jemur kain..lipat kain..masak..makan..tengok tv

macam bosan je kan life aku sekarang nih.

rasa macam suri rumah tangga pun ada. hehe

apa nak buat..nasib badan..

ok lah..dah macam-macam bunyi aku dengar..gerun lah pulak kan.. chow cin cau..



4 comments:

FIDA ROSLI said...

update blog bole x.aq bosan xtau da nak baca sape pnye.

diana kamal said...

hahaha..nmpk sgt bosan tuh..ko explorer r blog org..haha..aku x taw nk tulis pe dh..mls pown de

Haty saye ♥ said...

tahuu pun.bosan kan duduk macam ni.tapi kalau time smbg beljar setiap minggu kalau bolehh nak balik.kalau dekat rumah berbulan mulelahh keluar ayat aku sanggup lahh bertahun-tahun belajar daryy duduk rumah..hehe...nice diana blog kau=))

diana kamal said...

hahahaa..tuh lah..time blaja nak dok umh..time dok umh nak blaja.. bese lah tuh.. hehe.. blog aku bese2 je..dh lme x update..hehe..thanx :)