Thursday, August 4, 2011

bodoh atau lembab

sejak kebelakangan nih aku sibuk pasal urusan universiti..

ye lah..macam-macam kena buat..

bukak akaun lah..bayar yuran lah..nak pergi ambil sijil lagi dan sebagainya.. 

aku nih memang dari kecik semua ayah aku buatkan..

so dah nak masuk universiti semua kena buat sendiri..sorang-sorang pulak tuh

aku paling takot nak uruskan sorang-sorang sebab banyak benda aku tak tahu

bila aku ajak ayh aku temankan dia mesti marah..die nak aku buat sendiri

tapi mana aku tahu semua tuh..tp dari situlah aku bnyk taw uruskan sendiri

sampaikan aku kena marah ngan ayh aku kalau ada buat silap..

aku nih bodoh atau lembab =.=

nanti macam mana nak survive sorang-sorang kat sarawak tuh

siapa nak uruskan aku..tuh lah yg aku takotkan

tapi dari sini lah aku mula belajar segala-galanya..

dan ada sebab kenapa ayh aku marah aku 

7 comments:

nur amira fatinah zulkeppeli said...

terasa diri dah besar kn ayah xnk tolong dh :D

diana kamal said...

tuh lah pasal..haishh..hehe

FIDA ROSLI said...

sama la beb..

umiradaud said...

hai diana kamal anak manjaa..haha..ok laa tu. nnt kt srwk xkn nak angkot bapak ko jugak kott??hohohohoho..btw, aku da tuka url blog.tehee

diana kamal said...

haha..bile lak aku ank manje..haiisshh..kalo leyh aku nk angkut sume famly..haha..owh..dh tukar url? ape kehenye nyahh..

Anis Zafeerah said...

siannya yana.kalau mak aku marah mesti ingatkan dia tak nak jaga aku dah sobsob

diana kamal said...

hahaha..cicik..x de r smpai x nk jge ko..x yah drama sgt