Friday, July 22, 2011

susahnya kalau...

hai semua..ok ari nih aku nak meluahkan perasaan..haha..tetiba je kan..entah.tetiba macam nk mluahkan prasaan lak.. xpe lah blog aku..suka ati lah kan..heee:D

aku tengok kat fb atau pun blog ramai yg post pasal universiti yang diorgg dpt

ye lah..baru-baru nih result u keluar..so semua macam excited lah kan

ok aku nak cerita pasal u yang diorgg dpt..

diorgg semua mengeluh dpt u jauh-jauh termasuk aku

tapi yang membuatkan aku jeles diorgg dapat u kat semenanjung

aku nih..kat sarawak lagi..

tapi aku tetap bersyukur

ok..yang buat aku jeles si makwe dpt johor dan si pakwe dpt utara

tuh pown dh mengeluh..ye lah hubungan jarak jauh

aku nih sorg kat cyber sorg kat sarawak..lagi jauh..kena merentas lautan..haha

susahnye lah kalau bercinta..macam nih lah jadi..

nak buat macam mana..demi masa depan kena jugak kan..

ok..tuh saja..terima kasih:)

5 comments:

Anis Zafeerah said...

sabar yana.4 tahun study pastu boleh kahwin terus. plus long distance relationship lagi tahan and seronok.hihi cakap macam ada experience plk

diana kamal said...

hahha..pe yg sronok cik..kongsi ckit..

nur amira fatinah zulkeppeli said...

xpe percintaan jarak jauh la katekan :D

diana kamal said...

haha..taw xpe..hee:D

umiradaud said...

BERSABARLAH YANA OI....ADE JODOH TAK KEMANENYE PUUNNNN..HUHUU