Tuesday, August 16, 2011

1st time berbuka puasa dengan kawan

beberapa hari yg lepas..aku  berbuka puasa dengan beberapa org kwn..bunyi mcm jakun je kn..haha..x de lah..nih 1st time aku duduk dekat rumah dapat buka puasa dengan kwn dekat luar..heee:D..kalau tak selama nih dekat hostel je..dengan kwn gak lah tuh kn..haha..

kisah bermula apabila kwn aku nih msg aku pukul 12 tngah ari ajak pergi alamnda..gila betul..nk ajak keluar time tuh gak..aku nih dh lah susah ckit nak keluar.. bodek nye bodek bapak aku dpt lah gak kn..x ramai pown..just dalam 5 org je.. sampai-sampai je alamnda punye lah ramai org..macam ulat..ye lahh..time tuh hari minggu..mesti ramai org shopping kn.. aku dengan kwn aku sampai alamnda pown dlm pukul 6.30..haha..serupa x payah dtngkn..dtng-dtng je semua tempat makan penuh..full house..tempat makanan yg x sedap pown full house..cube byangkan betapa ramainye makhluk kat alamanda time tuh.haha..so..kitorgg ambil keputusan buka dengan air je dlu then solat..dah abis solat baru gi mkn..ye lah..dh reda ckit kn..

kesian kan..cam nih lah gayanye bila semua tempat dh full..haha..

akhirnya..baru dapat makan ats meja..haha


alhamdulillah:) muke kekenyangan..hehe

untuk kawan-kawan yang lain nnt kita buka puasa sama-sama eh..yg nih x rancang pown..dgn korgg nnt aku rancangkan..hehe..jgn ambil hati kalau aku x ckp ngan korg..kalau kita x dapat buka sama pown nnt kita raya sama-sama eh..jgn lupa dtng umah aku..heee:D





4 comments:

Anis Zafeerah said...

comel je kan kau samakan orang ramai macam ulat.hihi masak makanan feveretaku tau untuk open house nanti :D

diana kamal said...

hehe..untuk kau kecik..apa saje akn ku msakkn

umiradaud said...

camtu ko sorang je laa stg cik.aku tak suke mknn fevret ko. capati kan?arghhh

diana kamal said...

haha..jgn gado2..tok ko pown akn ku wat juga wahai umira