Sunday, July 17, 2011

jalan-jalan

hari nih aku nak cerita aku pergi jalan-jalan..hehe..tuh pown nak cerita.. x de lah..aku rasa happy hari ini dapat keluar dengan orang tersayang. dh lama rasanya x jmpe die.. pdahal bulan lepas ada jumpa..hehe..

pullman-alamanda-kedai mkn-rumah aku.. sini lah destinasi kami..

PULLMAN
tempat nih terletak di putrajaya..presint 5 tak silap.. aku memang idam-idam nak pergi sini..diorg kata cantik..nak tengok jugak lah kan..kat sini tempat tasik buatan..kiranya taman rekreasi lah..kebetulan time kitorgg gi de pertandingan bot..syok jugak. haaa..kat sini pown ada pasir pantai..apa lagi..aku ngan die duduk lah kat situ..lepak-lepak..terasa macam kat tepi pantai pulak. hehe

tasik buatan

pasir pantai

ALAMANDA
dalam tengah hari kitorgg gi alamnda lak..aku ada janji ngan kwn aku..so alang-alang tuh gi mkn ngan diorgg..thanx tuh bujal n hadi lepak ngan kitorgg skali..hehe:)..pnjang citenya pasal bujal ngan kwn die nih..1st time aku jumpa ko hadi..sblom nih kita kenal kat fb je.. hehe..ko nih mmg lawak..besh kwn ngan ko..macam-macam cerita kami borak kan. seronok dapat jumpa korgg..

lepas makan.. bujal ngan kwn die gi jln tempat lain..aku ngan die gi tempat len.. buat haluan masing-masing..hehe..kitorgg gi karaoke lak..nak men bowling tp ari tuh x leyh main  sbb ada tournament..
muka gila karoke

lepas karoke pergi tengok wayang pulak..kitorgg tengok cite MR POPPERS PENGUINS..cerita nih memang kelakar gila..majority budak-budak dlm wayang tuh..memang sesuai lah kan.. hehe

lepas balik dr alamnda singgah kedai makan jab on the way dia nak hantar aku balik rumah. hehe..biasa lah..petang-petang..mestilah lapar.. then sampai juga rumah aku. hehe:)..thanx syg untuk hari nih.. x taw lah ble agy kte leyh kuar..lepas nih dh busy..see ya next time

sayang awk:)








6 comments:

FIDA ROSLI said...

untung.untung.untung.untung.untung.untung.untung.untung.untung.untung.untung.untung.untung.untung.untung.untung.untung.untung.la

Anonymous said...

hahahahahha. nak gelak besar2 ni.

diana kamal said...

apid: haha..untung lah sgt

k.nadia: hahaha..dipersilakn..

Anis Zafeerah said...

bahagianya sayang hihi :D

diana kamal said...

kau pedehal cicik.

waves said...

live a happy life yah kawan