Wednesday, April 27, 2011

forum remaja

26/4/2011
-smk sungai pelik-

hari ini aku nak cerita pasal kawan sekolah aku nih. dia masok forum remaja peringkat daerah.. aku ngan 2 kwn aku lagi pegi lah tengok. saja je..tak ade buat apa kat umah..hehe.. konon-konon nak bagi semangat lah. sebenarnya dah lama tak jumpa. alang-alang tue lepak sekali dengan diorg. huhu...malas nak cerita panjang..ini ade sedikit gamba aku ambil.







lepas keputusan diumumkan..kitorg terus balik.. diorg tak ade rezeki menang.. untuk  mengubat hati yang kecewa. cikgu jun bawa diorgg pergi makan rojak dan cendol.. wahh..sedap betol..aku ngan 2 kwn aku lagi pown follow je.. hehe.. dah lah time tuh hujan.. terpaksa lah kitorgg makan dalam kereta sebab tempat makan kat situ tak ade bumbung dan meja. hanya sediakan kerusi sahaja. aku seronok dapat join korgg sekali walaupun tak terlibat dalam forum tuh. hehe








5 comments:

tashatusyut said...

thanx babe coz dtg...=)
sumpah rindu gler kt ko...haha

diana kamal said...

hehe..welcome. aku pown x sngke ko de kat stu gak..aku pown rndu ko gak

tashatusyut said...

ni sume keje razy...hahaha. die yg soh naz dtg bwk ko....papepon,thanx kt die...cz lau x tatau ble pat jmp ko...

tashatusyut said...

ni sume keje razy...hahaha. die yg soh naz dtg bwk ko....papepon,thanx kt die...cz lau x tatau ble pat jmp ko...

diana kamal said...

lah..razy soh naz bwak aku??pdan ah naz ajak aku.pelik jugak.. sengal razy. haha