Tuesday, April 26, 2011

book fair

-24 april 2011-
-pwtc-

                                                  
 haaa..kat sini lah book fair tuh..time nih aku tunggu kawan-kawan aku dtng..punye lame lah aku ngan put tnggu. akhirnye muncul gak. ade lah dalam 1 batang askem kitorgg dpt abiskan sementara tunggu diorgg..penat tuh tunggu.hehe











besh kan.. tp time nih ari ahad..mmg sesak gila jalan. nk jalan mmg kena himpit2..ade kes 2 org budak hilang.. yang lawak nye budak tuh kena lelong sebab nak parents diorgg dgr bunyi loceng tuh..haha



ini ialah penulis buku cerita yang hawa beli tuh..alamak..x ingat lah tajuk cerita buku tuh.. hawa excited jmpe penulis buku cerita kesayangan die..hehe. menurut hawa ceritanya semua menarik. tuh hawa yg kata..










kat sini lah tempat kitorgg makan.. aku pown x taw kat mane.. tapi  tempat makan die memang menakutkan. aku pown takot nk mkn. lapa nye pasal lupekan semua tuh. haha



 siapa x kenal hawa dengan matanya tuh..haha.. time nih hujan dekat luar. sementara tunggu hujan reda kitorgg b'jalan2 sekitar the mall. hawa nih lah. tiba2 nak chek mata. aku x paham betol lah. aku pown cek lah skali. hehe. dah free pegi je la kan..

aku happy dapat keluar dengan korgg.. rindu sangat2 kat korgg.. hope lepas nih kita leyh kuar agy. ye lah kalo dh masing2 tanam anggur dekat rumah memang ade peluanglah lah nak jumpa.haha
p/s: to afi..thanx jadi photographer kitorgg..