Thursday, November 18, 2010

result oh result

next week aku dapat result final sem1..mmg takot gile lah..nih mse depan aku..
kalo result trok. harapan nk kejar cita2 mmg x lah kan. kalo result ok alhamdulillah..aku x taw pe akan jadi kat result aku nnt. hanya doa je skrg nih aku harapkan..aku x taw lah dah cukup usaha ke blom. org tngok aku dh usaha.. tp aku rase x usaha langsung..rase banyak main je..hmm...mmg menyesal x sudah.. aku tkot x dpt target pointer yg nk capai. aku tkot kne buang. mne aku nak merempat nnt. aku x confident sume jawapan aku. aku harap pemeriksa tuh bg markah kesian..huhu. markah kesian je aku harapkan skrg nih.. x taw pe perasaan bile dpt result nnt. msti aku malu ngan kawan2 aku. ye lah. diorgg msti dpt result bgos kan. aku nih?? huhu..segan nye lah haii.. untuk sem2 nih aku rase cam x de smangat r lak.. asyik memikirkan result je.. mmg cuak abis ah.. skrg aku hanya bergantung padaNYA. aku percaya rezeki yang DIA bg..

5 comments:

Anis Zafeerah said...

tsk tsk kenapa sedih sangat entri ni yana.macam bila bace pun boleh menangis tiba2 hikhik ( eh tergelak pulak,jahatnyee) hihi goodluck yeah

diana kamal said...

huhu..pndai aku wat ayat en kecik.haha
thanx babe!

asma said...

hey hey, insyaAllah dapat 4rataa. yakin wehh yakin. (:

diana kamal said...

amin!!

Unknown said...

rilek jew..
jgn tkot2..
believe yourself...
gud luck comey...