Thursday, July 22, 2010

mentor?? cam lawak je

aku de cerita..nih kesah aku jd mentor?? whoaaa...mmg silap besar lah budak tuh jd kn aku rjukan die.
segala2 bermula apabila kami berada dalam unit ekonomi.haha. aku tngah check jawapan untuk latihan yang aku wat. tetibe ade seseorg nih masok dalam unit tuh.die pown nk check jawapn jugak. disebabkan cikgu tuh dah nk balik. die suruh budak tuh refer jwapan kat aku.aku leyh terima agy.pstu budak tuh ckp die de nk tnye soklan. time tuh cgu mmg dh x de mse. cgu suruh bdk tuh tnye soklan kat aku.dah tuh siap suruh join study group agy. ape agy menggelupur r aku. die ingat aku nih hebat sgt ekonomi. die x taw ke aku paling x minat subjek ekonomi. nk jage air muke pnye pasal. aku ckp x kesah. join je lah.haha. blagak btol.pastu mlm tuh aku n membe2 aku wat study group bdk tuh pown dtng.nseb bek die dtng 2 org je ngan kwn die..pnye r cuak die kate nk bwk kwn die rmai2.huhu..time mlm tuh kitorgg pown study r subjek ekonomi sbb esoknye exam ekonomi

time break nk ambik exam paper akaun tetibe budak tuh msg aku.die tnye soklan akaun lak.ayooooo..aku dh penin. die tnye soklan ntah pape ntah. kebetulan aku kat blik kwn aku. aku tnye r soklan tuh kat kwn aku... lme punye lme pikir soklan tuh.kitorgg x dpt jawab.haha. reply msg die say sory je.huarghhh!! aku tkot cuti nih die msg agy. tnye soklan. die ngat aku nih hebat sgt. aku nih poyo2 je. haha.

No comments: