Sunday, February 7, 2010

buang masa

smlm aku de driving class
kirenye nk ambek ujian comp r
punye la smangat nk ambik nih
smpai kecut perut
dah tuh buang air smpai 2 kali
haha..ye r.
cuak r kot2 kalo fail ke ujian nih
huhu..
nnt kne ulang blk

aku smpai kat driving academy dlm kol 9.30
time pendaftaran tuh punye r lme tnggu
perghhh..mnyirap gle
mse tuh aku manfaat kn bce buku
makcik yg dok sblh aku pown nk ambik ujian gak
smangat siot bce bku
haha.

pstu nme aku kne pnggil
so aku pegi r bilik ujian tuh
msok2 je rmai gle org
aku b'diri je lah nk tnggu turn
dh x de tmpt duduk
pc lak sikit nk mampos
yg nk ambik ujian de r dlm puluh2 org
perghhh..skit ati gak mnunggu
bnyk kali aku kuar msok blk tuh
mnexnye pnas gle dlm tuh

skali tngah tnggu nih
tetibe intenet x leyh nk connect
punye r lme nk tnggu btolkn intenet tuh
org yg tngah ambik exam tuh pown t'cengang2
tngah syok jwb nih
tetibe intenet prob
huhu..

de r dlm 3 jam aku tnggu
aku dh la lapa gle time tuh
sabo je lah..
pstu aku lepak la kat luar
minum2 jab
nseb bek de kwn aku azri
lepak r ngan die
ye la lme x jmpe
borak2 jab
huhu..

skali tuh aku msok balik bilik exam tuh
nk tngok pe jd
kecoh gle kat dlm tuh
rpe2nye intenet kne potong
len cite x bayar
haha..
so kne r postponed tuka tarikh
pergghh!! mmg kne maki ngan aku time tuh
punye r smangat nk ambik exam ari tuh
skali x jd.
buang mse je gi sne
senang cite
gi sne nk tuka tarih ujian comp
pstu balik
huhu..
mybe de hikmah dibalik sume nih
mybe aku lulus ujian nih
and and and mybe dpt full mark
haha..
amin!!

5 comments:

Anonymous said...

hahahaha
lawak ak bce ko nye blog ni
klu tmpt memandu ni mmg byk buang mase pun
ak pun pnh kene gak cm k0
haha
mmg k0 kene bwk psp ar men jap smnetare tngu bnd2 tu
ak lagi lah
pkul 9 dah smpi pkul 1 bru wat lathn mmndu
huhu
so sbr jerla
bnd2 cmni mmg bse

diana kamal said...

a'ah erk
len kali aku bwk r bnde2 yg manfaat cam ko ckp
haha
sengal gle owh!

umicutelagimute.haha said...

hahaha.
woi.tak bayar..???
bpk pelik drvg academy cmtu.
cm @#$%^& je.HAHHHAHA.
ak simpati kt ko.
btw, da dpt lesen nnt bwk gua jln2 eh.
hahahah.

diana kamal said...

haha..
mmg pelik
aku rse cam dh x nk gi je
lmbt agy r nk dpt lesen
naz nk dpt dh
ko soh die bwk

Anonymous said...

hahahahaha...
gler mencapap je kat sne...
standard mmg cmtu...
wat skt ht je...
xpe mgkn ko lulus kot lps nie....wases