REaLIty or FANtasy

crying.laughing.fighting

Total Pageviews

Sunday, February 26, 2012

konvensyen kebangsaan politik dan patriotisme

waduhh waduhh.. teruja bangat aku ari ini..ehh..pehal slank indonesia nih..haha..
hari ni UNIMAS ada mengadakan satu konvensyen yang melibatkan seorang panel yang cukup dikagumi orang ramai iaitu 
TUN DR. MAHATHIR MOHAMAD.. 
betapa teruja nya..excited nya..menggedik nya kitorg bila beliau datang ke UNIMAS..haha.. 
mana boleh lepaskan peluang nih kan..









ni pass peserta..woot woot
model air lah nih konon..hehe



itu sahaja dari aku..sekian. terima kasih:)















Sunday, February 19, 2012

sem baru

Alhamdulilah..akhirnya sampai jugak kampung halaman ku di sarawak..hehe.
kmpung halaman lah sangat..rase rindu pulak dengan kawan-kawan..
banyak betul nak cerita..
biasalah tuh..opppss..bkn gosip ye..hehe.. 
habis jugak aku kemas bilik..fuhhh..penat gile..(mcm x penah buat je sbelum nih)..
lepas tuh beli lah brang-brang sikit..
esok start lah kehidupan baru, azam baru, dan sem baru..
semoga sem 2 nih lebih baik dari sem 1..aminn.. ok..see ya!

Saturday, February 11, 2012

universal studio singapore

welcome to universal studio singapore :D



















masa untuk shopping!! -Johor premium outlet- 



that's all..thank you:D weee ~~

There was an error in this gadget