Monday, December 5, 2011

ombak rindu

semalam aku pergi tengok ombak rindu..ok walaupun aku rse mcm dh lmbt kan nak post bnde nih aku tetap jugak nak cerita..haha..
 aku tak pernah pun bace novelnya.. nih semua pengaruh roomate aku lah ajak pergi tngok ombak rndu.. aku pun on je..1st time kot aku kat sni baru dpt tengok wayang..haha..kuno nye laahh... 

bagi semua yang dh cukup umur aku syorkan tengoklah..haaa..tahu kenapa? tengok lah sndiri..haha.. cerita nih memang sedih gila..menangis-nangis kat wayang.
aku dgr msing-masing de bunyi tangisan sendiri..nasib baiklah wayang tuh gelapkan..
bile dah feel sedih je tetibe ade part lawak..kacau betul..haha
mengahayati betul aku tngok cerita nih..macam tak caye je..

nampak tak semangat tuh..haha..x leyh belah

muka ceria lpas tngok ombak rindu..weee:D



No comments: