Tuesday, September 20, 2011

Dunia Baru:)

dah lama rasanya tak update blog nih..hehe...ok sekarang aku nak cerita tentang dunia baru aku sekarang nih.. alhamdulilah..sekarang aku dah bergelar mahasiswi.. hehe..rasa macam tak percaya je.. unimas tempat baruku:) aku sudah berada disini hampir 3 mnggu rasanya..sekejab je masa berlalu..

sebelum tuh aku nak cerita pasal hari orintasi aku..biasalah..kalau masuk universiti ke kolej ke mesti ada hari orintasi kan.. selama seminggu aku mengikuti orintasi di unimas nih.. rasa seronok lah jugak walaupun penat..haaa..nih nak kongsi gambar sedikit pada malam rumpun budaya malam rumpun budaya nih macam malam kebudayaan lah..kolej aku iaitu kolej seroja johan dalam malam rumpun budaya...waaahhh...bangga sekejab..hehe


bersama dally

gambar kat atas nih kitorgg ada pertandingan cheers.. kena lah seragam mengikut kolej masing-masing..masa nih tema kitorgg red indian..ade rupa x? haha

bersama roomateku..hehe

lepas habis je orintasi seminggu bermulah minggu perkuliahan dan tutorial..semangat nih..mula-mula je aku rasa..haha..jadual aku tak berapa nak pack sgt lah..ye lah..budak tahun 1.. tak leyh nak beban-beban sgt..hehe..

hari jumaat ari tuh cuti 1 malaysia..aku dengan roomate-roomate aku keluar jalan-jalan pergi kuching..waaahh..rasa teruja nih..ye lah 1st time kan datang negeri org..mestilah nak jalan-jalan..hehe

kalau pergi kuching..mesti kena ambik gambar kat sni..nak buat bukti yang kita pernah pergi kuching..haha..

bersama roomate-roomateku..hehe

time nih ada pesta reggata..salah satu pesta yang berada di sarawak nih..waahh..besh owhh..tempatnye pown cantik..tak rugi merantau di negeri orang..

rasa bertuah pulak dapat belajar dekat sni..dlm masa yang sama dapat mengenali budaya-budaya kat sni..seronok lah pulak..haha..ok..ada masa aku update lagi.. 



4 comments:

Anis Zafeerah said...

kirim salam kat kucing tau. rindu kucing tu (hihi nak cakap kau sebenarnya)

tashatusyut said...

untonglaaa.....hahaha....
gudluck!!

umi said...

kecik gedik.haha. best gila sana. shah alam tak best pon. :) aku ckp kt ko je ni.org lain aku propa ckp best.hahahha

mocha~ said...

jeleznya!! rindu s'wak! :)