Wednesday, July 13, 2011

happy belated birthday

tadi aku borak-borak ngan kwn aku kat fb..borak punya borak tetiba die ingat kn aku pasal birthday roomate aku masa kat kmns dlu... ya Allah..aku boleyh lupe..ok..aku mengaku aku seorg yang pelupa.. cuba bayangkan sekarang dah 13/7 tp birthday die 1/7..see..jauh beza kot.. huhu.. sekarang aku nak buat entry nih khas untuk die. hehe.. ye lah..die tak de fb..mne nak taw. aku nih harapkan kat fb je kalau pasal birthday-birthday nih.. ok..sekarang aku nak cerita pasal die..:)

firtsly aku nak wish..
HAPPY BELATED BIRTHDAY WAN SAADIAH KHADIJAH!!


sorry wan..aku x wish birthday kau..seriously aku lupa.. thn nih x de lah hadiah untuk kau..hehe..kalau x masa kat matrix kitorgg wat hadiah untuk ko..hehe.. aku ingat lagi..time tuh mira tak de..die pergi bilik kakak die.. kau lak dh tido..so.. tinggal aku ngan eyba je x tdo lagi.. hehe.. pastu kitorgg buat kad..ala-ala kad lah..hehe..padahal guna kertas A4 je..lepas tuh kitorg senyap-senyap tampal dekat notis ko..lepas tuh..pg time nk gi class  kitog buat-buat x taw. hehe.. tuh je lah hadiah yang mampu kitorgg bg.. nak bagi hadiah besar-besar duit x ada.. aku harap ko simpan lagi..tapi kalau dh terbuang tak pe.. ko leyh minx buat lagi. hehe..

kat sni aku nak ucapkan selamat hari lahir..semoga murah rezeki dan dipanjangkan umur dan berjaya di dunia dan di akhirat.. kat sini juga aku nk mintak maaf dekat kau.. yaaa..kita ade salah faham.. masing-masing ego tak nak tegur sampai lah abis matrix.. ye aku mengaku smpai sekarang juga.. time balik tuh pown kita x jumpa. nak buat mcm mana kan.

seriously aku rindu dengan kenangan kita..ye lah..kita satu bilik..tak patut jadi macam nih. tapi biasalah adat berkawan.. mesti ada masalah..nak mnyelesaikan tuh kita x berapa matang lagi.. aku ingat lagi masa mula-mula kita kat matrix..eyba balik rumah..mira tdo bilik kakak die..kita tdo 2 je dlm blik tuh..aku taw ko x kan tdo blik len sbb nk temankan aku yg penakut nih. hehe.. kita minat bnda yang sama iaitu bolaaa..haha..ko minat liverpool..aku lak manchaster..mmg berlawan lah kan.. hehe... ko ada jugak bagi aku mcm barang-barang..aku simpan lagi keychen manchester tuh ngan keychen skater tuh..hehe..
aku ada bagi ko bear kan..ko nak sangat bear tapi dekat umah ko x de.. aku nih lak kat umah t'lbeyh lebeyh bear..so aku bg ko stu..hehe..ko bwak balik umh..dh tuh mmg kepunyaan kau kn.. ko bagi nama de iyen..( x taw mcm mne nk eja..taw sebut je. haha)..ko hias die time kat matrix..bg kan pkai topi..bg pkaikn spek. hensem owh..hehe..tapi ko nih kadang-kadang menyakitkn ati gak. hehe..biasalah kn..aku nih je mcm cpt terasa terasa ckit..kalau kita nk basuh baju guna mesin mesti kongsi..nak jimat duit lah katakan..hehe.. selama nih ko tak pernah pkai selendang kan. tp de sekali aku pkaikn untuk ko. hehe

nih dia
cantik jugak aku pakaikn..hehe

masa mini kakom lak kita masok bola tampar sama-sama..x sangka kita berdua terpilih kan.. walaupun ko 1st time main tapi ko hebat..lagi hebat dari aku.. aku taw ko x yakin nak main..tapi kau boleh

time main bola tampar
(dia yang pakai tudung hitam kat belakang tuh..hehe)

aku harap ko dapat baca blog nih..walaupn kita hanya kenal sekejab tapi bermakna bagi aku.. mungkin dulu kita x matang lagi tap sekarang aku akn cuba menjadi matang..persahabatan amat penting dlm diri seseorang kerana meraka yang dapat mewarnai hidup kita..aku nak kau taw

aku sayang kau

aku rindu kau

dan kita akan jadi kawan dunia dan akhirat






No comments: