Friday, July 15, 2011

alhamdulilah

hari ini keputusan upu keluar.. alhamdulilah aku dapat kat UNIVERSITI MALAYSIA SARAWAK(unimas)

aku bersyukur sgt dapat tawaran tuh tapi entah lah..aku rasa jauh sangat..aku takot x boleyh survive.

lagi pown abg ngan ayh aku setuju aku msok unimas..

aku nih serahkan je keputusan kat ayh aku.. aku terima je.. mungkin ini rezaki aku..

dan aku beryukur teman istimewa aku sentiasa sokong aku dalam apa jua keputusan aku..

dia support aku dari belakang..thanx syg:)

aku ada jugak lah rasa sedih..ye lah..terpaksa berjauhan

mungkin jarak hubungan kita boleh membuatkan hubungan kita lagi matang..

aku nak ucapkan tahniah kepada kawan-kawan aku yg telah diberi tawaran masuk ke universiti dan kepada yang tidak berjaya boleh buat rayuan..mana tahu ada rezeki..setiap org pasti ade rezeki masing-masing..cuma lambat atau lambat je terima.. gud luck kawan-kawan:)

6 comments:

FIDA ROSLI said...

awak.masa ni la kita nak merantau.xnak la sedey-sedey.ok.

diana kamal said...

huhu..ye awk.. sy akn cuba kuat.hehe:)

tashatusyut said...

hey.....congretz yana!! makin jao la ko.....ble nak pegi?

diana kamal said...

thanx tasya..insyaallah bln 9 nih..hehe

nur amira fatinah zulkeppeli said...

congrats diana..blaja kt mne2 pn ok yg pntg hati :)

diana kamal said...

thanx mira:) u're right..hehe