Thursday, May 12, 2011

kenangan terindah

aku nak cerita kenangan terindah aku semasa di matriks. aku ade sebuah group yg ahlinya terdiri daripada 6 orang. kiranya group outing lah nih. haha... semalam aku ade bukak 1 folder dlm lappy aku nih.. aku mana lah ingat pe isi dlm folder tuh.. bila aku buka je semua gambar dalam tuh.. aku teringat balik kenangan-kenagan aku kat port dickson(pd). hehe... aku tersenyum je lihat gambar-gambar tuh...

perjalanan kami ke port dickson memang tak dirancang. nih semua gara-gara idea gila aku. cuba bayangkan lagi 2 minit sebelum pukul 7 petang  kami keluar dari matriks. tak ke keja gila. haha..haishh.. aku rindu.. kami sampai pd pown dlm kol 12 mlm. haha.. lagi gila kan. lepak-lepak tepi pantai.. mandi kat pantai. makan-makan.. aku rindu semua tuh..sejak dari itu aku mula kenal si dia.. ehemm..dah-dah aku tak nak cita pasal dia.. haha.. ini ada sedikit gamba aku nak kasi tengok. hehe.. tak boleh lebih-lebih.. yang lain semua private..hehe..

ehem ehem.. cantik pantai. hehe

main air kat tepi pantai nak panaskan badan sebelum terjun ke laut. haha

sronok kan tengok diorg mandi.. time nih memang sejuk. tapi aku rase aku sorg je yag rase sejuk. haha.. diorgg x pown..  siap menggigil lagi aku.

time nih tengah lapa sangat.. ye lah baru lepas mandi. perut pown dah berbunyi. hehe

haa...kat sini lah tempat yang kami pergi.. macam seronok kan bunyi. memang seronok pown. aku happy sangat dapat pergi walaupun 2 ari je. huhu..

aku harap lepas nih kite dapat keluar lagi macam nih.. aku rindu korg. aku rindu team outing nih. 
sayang korgg! 











2 comments:

Anis Zafeerah said...

sejak dari itu aku mula kena si dia..hihi novel ayat kau. ehem anyway cantik pantai :D

diana kamal said...

kecik: haha..ko ngat aku nih wat novel ke. novel pown x suke bce. haha.. mmg canttiiikkkk pnati tuh:D