Tuesday, October 26, 2010

hari ini

hari ini aku nak cite. aku dapat balik rumah..yeayy!! setelah sekian lama aku tak balik. ade lah dalam sebulan kot. rindu kat katil. rindu kat computer. tapi sebelum balik aku sempat lagi singgah terminal. haha. biasa lah tuh kan. rasa mcm keluar penjara je. aku put kaber fared. kitorgg tngok wyang cerita jangan pandang blakang congkak 2. pergh! mmg lwak. tp lwak bodoh lah. dlm tngok2 tuh gelak gak.
hari ini jugak aku dpt melepaskan rindu aku kat MCD. setelah sekian lama x makan. akhirnya dapat makan gak. lagi2 ade keluaran baru. lagi lah rse ingin cuba aku tinggi. aku terus beli tanpa memikirkan kesan kegemokan yang akan dihadapi oleh aku.haha. bertpa nikmatnye aku dpt mkn. before naik train. sempat lagi mkn aiskrim. tuh jgn ckp lah nikmatnye. lg2 kalo org blanje.hehe. dah smpai nilai singgah 7E mkn maggi. aku mkn ari nih sume x berkhasiat. tp nak wat cam ne. rase cam kempunan sgt.
-cerita utk ari nih-
26/10/2010

No comments: