REaLIty or FANtasy

crying.laughing.fighting

Total Pageviews

Friday, August 13, 2010

kerinduan terubat kembali

haha.nih kisah aku dengan budak yang aku jaga time aku keja kat taska dlu.1stly aku mmg rindu gile kat dak2 taska.pergh! rse cam nak keja balik je.haha.
kisahnye apabila aku t'jumpa seorang budak taska nih. bapk die de bukak kedai makan.
aku singgah kedai makan tuh coz nak beli makan untuk buka puasa.
bila masuk je kedai tuh aku teros t'nampak budak tuh.aku pergi lah kat dia.memula sedih r gak.aku pergi kat die. die leh lari dari aku  hmm..rasa cam nak baling je buda tuh. sekali tuh aku gi kedai nak beli barang ckit.ontheway nak balik aku terserempak lagi dengan budak tuh.aku pergi lagi dekat die.huhu.rasa cam nak tarik die bawak balik umah.haha. aku pancing r die dengan tanya mcm2 soalan ngarot.skali tuh die jawab r soklan yang aku tnye tuh..ngarot nye ngarot aku bawak die gi kedai. blanje gula2 aku suroh die pilih gula2 pe yang die nak.pergghh!! naseb baek gula2 tuh murah.haha..then lepas die dapat gula2 tuh tros blah.huhu.
before aku balik. aku dapat bye2 die. hee:D aku dapat gak lepas rindu kat budak tuh. siap cium agy.haha. x leyh blah..next cuti nnt. aku akan pergi taska tuh balik.bukan untuk bekerja semula tetapi untuk melepaskan rindu.huhu

-sekian-
8.58 p.m
13.08.2010

Thursday, August 12, 2010

ramadhan 2009

nih kisah ramadhan thn 2009 di hostel. sememangnya aku rindu kenangan2 b'puase di hostel. mcm2 perkare jd especially kpd budak aspura yg bnyk menaikan kemarahan bdk aspuri.haha. tetapi disebabkan diorgg asrama menjadi meriah.huhu..tetibe rindu lak kenangan2 tuh.hoho.

rindu nak buka puasa b'sama2 dengan kawan-kawan.dan junior2 kesayangan?? haha..
rindu nak terawih same2. lepas tuh ponteng terawih.huahuahua..oppssss..kantoi2(credit tok kecik n put)

lepas tuh rndu nk dgr bunyi mercun kat hostel.hoho..nih sume gara2 dak aspura r yang main.(credit to hasan)heee:D
time subuh lak. de org azan kat bilik penyelia.punye r terkejut dak2 aspuri.ye r xpenah2 de org azan kat bilik tuh.nih mmg sah keja dak2 aspura r.hoho.nih sume gara2 diorgg . dah tuh lepas abis azan leyh lak jual no.haha. tuh yang paling x leyh blah. naseb bek dak aspuri tngah tido time tuh. huhu (credit to abu n alep)

yang paling menakutkan de si pocong jadian atas bumbung DM.haha. tuh yang paling best. sejarah asama r de pocong jadian tuh.mmg cari penyakit tol diorgg tuh.(credit to alep)

paling yg sakit hati.bile dak2 aspura memekak. kalo sedap x pe r gak.haha. tau lah timne tuh trial.
ye r msti x tdo.study r knon.haha. kalo lah kitorgg nih leyh sound.time tuh gak mmg kena.(credit to naz n fahmi)

mlm2 lak..cam bese r merayap kat dorm org. knonnya study r.study ckit gosip je lebeyh..haha. bese r tuh.cam x kenal je pompuan. tp x de r seterok yang korgg pikir. kitorgg more to pelajaran. ye r. time tuh trial.haha padahal (credit to umi hawa put kecik)

time sahur lak agy r.mmg penuh r DM tuh.hmm..pelik gak r penuh. tp dipenuhi ngan dak aspura je lah. ye lah mne taknye de match bola time tuh.haha. bese r dak laki  x leyh dipisahkan dgn dunia bola (credit to bujal n de geng)

nih lah beberape kenangan ramadhan di asrama. rse rindu lak.tp nak buat macam mane. masa tetap berlalu..
jadikan bnde itu sume kenangan yang x dpt dilupakan.

-sekian-
11.23p.m
12.8.2010
(bilik put)
There was an error in this gadget