Friday, May 28, 2010

3 mnggu di tempat baru

-kolej matrikulasi negeri sembilan-
di sanalah tempat baru aku. kawan baru.cara hidup baru.pelajaran baru.segala-galanya baru bagi aku.

1st week aku masuk sne rse teringin sangat nk balik.time tuh orintasi.rase macam duduk dekat kem lak.
sepanjang mse orintasi tuh aku b'kenalan lah dgn kwn baru.mereka m'buatkan aku rndu sangat kat kwan2 lme aku.huhu.perangai mereka mengigatkan kat kwan2 lama.orintasi sangat lah bosan.haha.
ini lah 1st kawan aku yg aku kenal.nama pown roomate.mesti lah diorgg org pertama yg aku kenal.haha



2nd week.class pown b'mula.aku rasa t'amat lah cuak.ye lah bnde baru.dh lah lme tinggalkan skola.pastu tup2 teros blaja.mmg pening lah pale.haha.1st day blaja dlm kuliah.rse amat teruja kerana blaja t'amatlah laju. t'cengang2 jugak lah aku.huhu.nme pown 1st day. nih lah gamba dlm kuliah.hehe:D

aku and classmate aku dah rapat.mcm family.hoho.pdahal bru 2mnggu. and ada sorgg classmate aku nih dah keluar dari matriks cz die nk pergi uitm.agak sedeyh lah bile die x de.ye lah spe nk gi kuliah ngan aku kalo die x de.sape nk temankan aku pergi kopsa bile die x de.spe nk pergi bilik air dengan aku kalo die x de. spe nk ambik gamba aku kalo bukan gne phone die.huhu.mmg terase lah bile die x de.nme die SHAHIRA.rndu gila lah kat ko. aku and classmate aku rapat mybe sebab kitorgg selalu wat kerja kumpulan n perangai sume gila2.haha.tuh yg x leyh blah skali.dh tuh suka wat bsing.aku x lah.hehe.smpat agy merendah diri.:D
ini lah gamba  kami.haha

mesti t'tanya2 kan mne kaum adam.haha.untuk pengetahuan kaum adam class aku just 5 org je.diorgg amatlah pemalu sbb kitorgg kaum hawa yg ramai nih suka buli diorg.kah3.syok
aku harap kitorgg akan kekal untuk 1 thn.wish us luck.semoga apa yg kitorgg nk akn dapat iaitu 4 flat! aminn..

No comments: