Saturday, May 1, 2010

suka duka bersama kanak2

-30 mei 2010-

tarikh dimana aku sudah berhenti kerja.haha.selama aku kerja 4 bulan lebeyh mcm2 bnde dh terjadi.owh! tuh sume kenangan bagi aku.huhu.mesti aku akan rindu diorgg sume.

rindu kenakalan diorgg. sbb diorgg suke sgt b'gadoh lepas itu menangis.aku paling x suke!
rindu gelak tawa diorgg. diorgg gelak m'buatkan aku rse nk gelak sekali.haha.
rindu nk menyanyi b'sama2. haha.fav song aku and the kids. lgu barney.twinkle2 and cari jodoh.haha
rndu nak pukul diorgg.oppss..haha. sbb diorgg degil sgt plus x dengar ckp
rindu nak tengok diorgg bergadoh.sbb bile diorgg b'gadoh. nnt org len akn b'sorak.cam siot je.
rindu nak suap diorgg mkn.diorgg nih memilih mkanan.tuh yg tension bile suap
rindu nak tidurkan budak.aku akn tepuk  and selawat.mcm org slalu wat.huhu
rndu nk mandikan diorgg. bile aku mndikan diorgg aku rse diorgg leyh lemas.mnexnye kalo aku jirus x ingat dunia
paling penting! rndu nk marah diorg.sebab bile aku marah diorgg aku dpt lepaskn tension.hua3.sory ye:)
and yg paling besh. rndu bila bdk2 tuh panggil aku "mama".haha.kat taska je aku dipanggil mama.dpt gak merase.huhu
and lastly rndu nk b'main dengan diorgg.owh! tuh paling x tahan sbb bile diorgg dh x nk main.aku yg akn main p'mainan tuh.hua3.

aku semestinya rindu nak wat benda2 cam tuh.
gonna miss u all!!

No comments: